Mitt första inlägg

  2015-01-08 / 18:46:33 / Allmänt /
2015 är här och jag måste säga att det börjar mycket bra. Redan efter dessa få ord känner jag hur mycket jag saknat att blogga. Förhoppnings hittar mina läsare tillbaka till denna blogg, och kanske kan jag välkomna hit nån ny. 
 
Som jag precis skrev så börjde det nya året väldigt bra. Vi var ett litet gäng som åt en gudomlig nyårsmiddag för att sedan gå på nyårsfest med ett större gäng. Det var superkul och framförallt kul att träffa lite annat folk än vad man brukar. 
 
 
2014 har bjudit på en massa olika samt nya erfarenheter. Bra, som dåliga. Det har präglats av politik, resor och en massa härlig vänskap. 
 
Nu ska jag plugga innan jag verkigen behöver sova. Somnade allt för sent igår. 
 
 
 
Ps, Tack Ebbsi för hjälpen av headern<3 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious