Sportlov

  2015-02-17 / 18:57:13 / Allmänt /
Oj vad tiden har gått sen jag bloggade sist. Vi är inne på 2015 och det har börjat bra. 
Mycket har hänt sen årsskiftet och jag har hunnit bli både andra vice ordförande för MUF-Kronoberg och Moderat Skolungdoms ansvarig i Kronoberg. Just de, jag har också hunnit dömma min första rättegång vid Växjö Förvaltningsrätt som nämndeman. Så himla spännande!
 
Nu har vi sportlov och den har inletts med ganska så mycket läxor, men även gött kompishäng. Igår var jag och Cornelia hos Ebba, och som dem bloggare vi är gjorde vi en American Candy Challenge, himla kul och gott hihi. 
Idag har jag försökt plugga lite, vilket dock är väldigt svårt när man är ledig. Var med mamma och pappa på ikea och nu ska jag äta tacos med joel, yummie. Senare ikväll ska jag till Elin och mysa med ett par andra brudz. 
 
Här är lite bilder från mycket roliga kvällar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious